vrijdag 21 november 2014

krans en KAL

Ik heb deze week vooral heel veel zitten breien.
Mijn KAL sjaal is bij en ik zit nu te wachten op deel 4 (het laatste deel) van het patroon.

Deze foto is van gisterochtend. Ondertussen is er nog een klein stukje bij gekomen.

 Toch heb ik nog wel iets afgemaakt. Even tussendoor een simpel klusje.
Deze krans had ik vorig jaar in elkaar geflanst. Letterlijk met plakband en punaises in elkaar gedraaid. Dat ziet er natuurlijk niet uit. Dus kocht ik bij de Wibra een pluizig wit bolletje en een glimbolletje en wikkelde de krans daarmee om. Ziet er toch een stuk leuker uit. Tegen de kerst ga ik nog wel verder met oppimpen, voor nu hoef ik me in ieder geval niet meer te schamen.....


1 opmerking:

  1. Prachtig, die sjaal! Echt heel apart en bijzonder en leuk dat er zoveel aparte technieken in zitten.
    Je krans is inderdaad heel leuk zo.
    Groetjes en fijn weekend!
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...