woensdag 15 januari 2014

Keihart

Ik was vorige week bij de uitvaartdienst van de schoonmoeder van mijn vriendin. De preek draaide om witte kiezelstenen en aan het eind van de dienst was het de bedoeling dat iedereen een witte kiezel meenam als aandenken.

Ik heb er voor mijn vriendin één meegenomen en daar met groen (de kleur van het hart) een hartjesjasje omheen gehaakt. Samen met een foto en een stukje bijbeltekst uit de preek heb ik dit in een diep lijstje van Ikea gedaan. Ze was erg blij met dit aandenken.


En toen kondigde mijn broer(tje) aan dat hij een paar nachtjes kwam logeren, zodat hij niet steeds heen en weer hoefde te rijden de komende week. Maar ik had in mijn werkkamer (die ik nu even omdoopte tot logeerkamer) geen gordijnen..Aangezien er een lantaarnpaal voor het huis staat is een gordijn toch echt wel nodig om het een beetje aangenaam donker te maken.

Dus heb ik vliegensvlug een gordijn in elkaar geflanst ...het bolletjesband kreeg ik van Sint.

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooi aandenken heb je voor je vriendin gemaakt. Heel waardevol.
    Handig om voor je broer nog snel een gordijn te maken. Ziet er mooi uit en het slaapt vast beter.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel mooi aandenken voor je vriendin!
    Leuk, het bolletjesband langs het gordijn. Het ziet er gezellig uit zo!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een mooi aandenken!
    Flanserdeflans en je hebt een gordijn? Ik zie het mezelf niet doen hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt.
    Knap, hoor, dat gordijn! Daar zou ik nu bijzonder tegenaan zitten hikken...
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wowwww prachtig gordijn
    en wat een wel hele bijzondere gift heb je voor je vriendin gemaakt, ik ben onder de indruk
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een lief aandenken heb jij van dat steentje gemaakt! En dan ook nog zo'n mooi gordijn even snel uit je handen laten komen, dat zou ik nou nooit voor elkaar krijgen... Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi aandenken heb je gemaakt! En dat gordijn hing er snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw, wat een bijzonder mooi aandenken heb je gemaakt zeg!
    Ook de gordijnen zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof idee, dat hart/steen en een heel mooi gordijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. pr8ig gebaar, dat kei-mooie-hartje..grtn van een Haarlem-noordse ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee wat leuk daar woon ik ook (rijksstraatweg vlak bij Marsmanplein)

      Verwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...