zaterdag 2 november 2013

Nog meer mutsjes....

Ik haakte deze week nog meer mutsjes..

Eén voor mijn nichtje (7 jaar). Mijn dochter wilde wel poseren en had daarna meteen het verzoek om voor haar ook zo'n muts te haken.

Ik whatsappte de foto naar mijn zus en ook die wilde er ook wel één voor haarzelf . Ik denk dus dat dit een familiemuts gaat worden ....


Het patroon is echt heel leuk en vond ik hier. Ik haakte alleen de bloemenrand die in het patroon staat beschreven, want ik merkte dat je anders niet echt goed uitkomt.

Omdat ik toch zo lekker bezig was heb ik het patroontje ook als basis gebruikt voor een klein babybaretje voor een nieuwe wereldburger(es).



8 opmerkingen:

  1. Leuke mutsen in mooie kleuren!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig! Heel erg leuk, ik ga zeker ook eens naar dit patroon kijken !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. cool ♥ wat is ie gaaf zeg

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie muts zeg! kan me goed voorstellen dat iedereen zo' n muts wilt hebben nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke fleurige mutsen. Als baretje doet het patroontje het ook prima. Goede idee van je om het patroon zo te gebruiken. Dank je voor de link.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo lekker bezig met de mutsen en ze zijn allemaal even mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...