donderdag 6 juni 2013

Naaidoos

Ik ben niet zo'n kringloopwinkelloper (leuk woord voor scrabble), maar toen er pas geleden een twee verdiepinghoge kringloopwinkel bij mij in de buurt werd geopend ben ik toch even gaan snuffelen.

En dat was echt niet verkeerd. Ik vond daar namelijk iets wat ik achteraf echt nodig had (ha, ha)

Kijk dit is mijn naaidoos, veel te klein, veel te vol en veel te veel rotzooi!
En kijk nou toch eens waar ik voor €3,50 tegenaan liep!


En weet je wat nu zo leuk is, alles past er in!! Hij kan zelfs nog dicht, dat heb ik in jaren niet meegemaakt.
Ben benieuwd hoelang dit zo netjes blijft ??!!


14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke naaidoos zeg! Vooral die stokjes voor de klosjes garen lijken mij ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg, en idd die stokjes, wat handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kist zeg! Heb nog nooit zo eentje gezien! Je bent een bofkont! -)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Ja, je kunt soms echte "schatten" vinden in dit soort winkels. Ik mag graag even kijken.
    Veel plezier van deze goede aankoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel erg mooi! Veel plezier ermee!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een handige naaidoos. Zo zie je maar wat een bezoekje aan de kringloopwinkel je kan opleveren. Veel plezier met je geweldige aankoop.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuke naaidoos! En zo mooi geordend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke naaidoos!!! Goede aankoop!
    Veel plezier ermee...ik ben heel benieuwd hoelang hij zo blijft... :o)

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mezelf kennende niet zo heel erg lang, dus ik geniet nu vooral van het moment ;-)

      Verwijderen
  9. Wat een mooie naaidoos, nog nooit eerder zag ik zo'n handige manier voor het opruimen van de klosjes. De ruitjesstof maakt hem helemaal 'hip' vind ik, wat een geluk dat je hem tegen bent gekomen bij de kringloop. Ik kom er zelf eigenlijk ook (bijna) nooit, maar misschien moet ik er toch weer eens gaan kijken....
    Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooie naaidoos en hij lijkt nog heel er nieuw! Veel plezier er mee en fijn weekend! Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke aankoop!
    Ziet er ook heel praktisch uit!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...