zaterdag 3 november 2012

Boekenleggertje

Gisteren was ik in Utrecht op de Kreadoe beurs, met het kaartje dat ik kreeg van Monique (nog een keer heel erg bedankt). Ik was daar net aangekomen toen ik het bericht kreeg dat ik (weer) tante ben geworden. We zijn 's avonds meteen op kraamvisite gegaan, wat is dat toch lief zo'n pasgeboren kindje. De cadeautjes die ik had gemaakt vielen gelukkig in de smaak.

Er is op de beurs ontzettend veel te zien en te doen. Zo heb ik voor mijn neefje een geboorteschilderijtje gemaakt, kun je kerstballen pimpen, vilten en natuurlijk haken en breien voor het goede doel op het breiplein bij Innocent.
Op het breiplein ontmoette ik Annemarie die daar vol enthousiasme mutsjes aan het haken was en enpassant mensen leerde haken. Het was erg leuk om haar in levende lijve te ontmoeten. Ik heb twee mutsjes gehaakt, maar heb me voorgenomen om er voor december nog een aantal op te sturen.

Op de terugweg las ik voor mijn werk nog een paar hoofdstukjes en besefte dat ik geen boekenlegger heb. Vanmorgen heb ik er snel één gehaakt. Ieniemini granny's met een lief randje. Nu nog even stijven en dan hoef ik geen vage papiertjes meer te gebruiken als boekenlegger.

 

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je een leuke dag hebt gehad op de beurs en natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met je neefje.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om granny squares te gebruiken voor een boekenlegger!
    Hij is mooi geworden.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...